Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

SMS-bloggning

Av Amanda Hesslin - 20 maj 2011 14:03

nu sitter jag på tågent mot centralen är smart framme men så ni vet så kommer jag ej ha tillgång t någon data kanske gör ett vill mobil blogg i morgon. Vad ska ni göra i helgen? I dag så har vi mini golfat med skolan skit skönt jag kom tvåa big smile:-D Tog ju sprutan i dag de gjorde skit ont.Är lite öm i armen men nu kan jag inte blogga mer ni får ha en trevlig helg

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hesslin - 29 maj 2011 16:17

kom  nys hem från en rolig dag med med Filippa o amanda hjorth. har shoppat köpte lite kläder o lite annat. sen när jag va klar så stack vi t gropen o cykla hha de kommer komma upp en video från när jag cykla ner från en skit brant bake hahajag h...

Av Amanda Hesslin - 27 maj 2011 09:35

sitter hemma hos Amanda ek med Amanda hjorth. vi har håll timme på so:n kunnd eej uppdatera i går för att jag inte hann va tvungen o städa o plugga o sen tjej kväll. men i dag vet jag inte vad jag ska göra. men vi ska tagga nu. bloggar när ...

Av Amanda Hesslin - 27 maj 2011 09:35

sitter hemma hos Amanda ek med Amanda hjorth. vi har håll timme på so:n kunnd eej uppdatera i går för att jag inte hann va tvungen o städa o plugga o sen tjej kväll. men i dag vet jag inte vad jag ska göra. men vi ska tagga nu. bloggar när ...

Av Amanda Hesslin - 27 maj 2011 09:35

sitter hemma hos Amanda ek med Amanda hjorth. vi har håll timme på so:n kunnd eej uppdatera i går för att jag inte hann va tvungen o städa o plugga o sen tjej kväll. men i dag vet jag inte vad jag ska göra. men vi ska tagga nu. bloggar när ...

Av Amanda Hesslin - 26 maj 2011 07:41


Förlåtför oskarpbild men jag har brottom Tunkika - KappAhl Byxor - H&M klocka - clas olsson ...

Presentation


Väkomen till min blogg, i den här bloggen kommer du/ni få läsa om mina vardagar, häst livet, o skolan.
jag heter Amanda hesslin o bor söder om stockholm.
ja om du vill veta mer om mej så börja läs.

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards