Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

jaaa

Av Amanda Hesslin - 24 maj 2011 20:34

nu tänkte jagbäretta om min hälg eller ja i alla fal rid passen.


Lördag:

då red jag ludde  de gick så där han vägra o massa annat men en sak jag måste lära mej är att visa att de är jag som bästemer.

han ville inte rida snett igenom i trav men i skrit så gick de bra.

han är en väldigt bästemd häst.


Söndag: Red lite på volten med Peas syster de gick inte så bra men sen när vi red ut så lydde han hur bra som hälst hans trav va skit fin.

i slutet så ville han galoopera men nej de fick han inte så jag stoppa honom haha.


förlåt att jag har varit så dåli på att uppdatera men jag har inte orkat men nu ska jag göra de.

i dag så hadde jag ridning red på fina zefyr men han va lite seg men jaja vi fick lra oss att hoppa de gick skit bra men vi hopa inte så högt pga att vi är nybörjare.

men de va skit kul o jag har värkligen längtat efter att få hoppa.

tyvär så bliev de inga bilder haddeinte kameran med mej.

men nu ska jag hoppa in i duschen o tvätta mej sen så ska jag ladda upp bilder på mina nya rid skor dom är skit sköna.

Ludde an är en c-ponny

men ärhur snäll som hälst

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Hesslin - 29 maj 2011 16:17

kom  nys hem från en rolig dag med med Filippa o amanda hjorth. har shoppat köpte lite kläder o lite annat. sen när jag va klar så stack vi t gropen o cykla hha de kommer komma upp en video från när jag cykla ner från en skit brant bake hahajag h...

Av Amanda Hesslin - 27 maj 2011 09:35

sitter hemma hos Amanda ek med Amanda hjorth. vi har håll timme på so:n kunnd eej uppdatera i går för att jag inte hann va tvungen o städa o plugga o sen tjej kväll. men i dag vet jag inte vad jag ska göra. men vi ska tagga nu. bloggar när ...

Av Amanda Hesslin - 27 maj 2011 09:35

sitter hemma hos Amanda ek med Amanda hjorth. vi har håll timme på so:n kunnd eej uppdatera i går för att jag inte hann va tvungen o städa o plugga o sen tjej kväll. men i dag vet jag inte vad jag ska göra. men vi ska tagga nu. bloggar när ...

Av Amanda Hesslin - 27 maj 2011 09:35

sitter hemma hos Amanda ek med Amanda hjorth. vi har håll timme på so:n kunnd eej uppdatera i går för att jag inte hann va tvungen o städa o plugga o sen tjej kväll. men i dag vet jag inte vad jag ska göra. men vi ska tagga nu. bloggar när ...

Av Amanda Hesslin - 26 maj 2011 07:41


Förlåtför oskarpbild men jag har brottom Tunkika - KappAhl Byxor - H&M klocka - clas olsson ...

Presentation


Väkomen till min blogg, i den här bloggen kommer du/ni få läsa om mina vardagar, häst livet, o skolan.
jag heter Amanda hesslin o bor söder om stockholm.
ja om du vill veta mer om mej så börja läs.

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards